Відповідно до вимог статті 179 Податкового Кодексу України
платники податку - резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце
проживання, зобов’язані подати до відповідної державної податкової інспекції податкову
декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду. Протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації
міндоходівці зобов’язані перевірити визначене податкове зобов’язання, сплату
належної суми податку і видати довідку про таку сплату та про відсутність
податкових зобов’язань з цього податку, що подається до органів митного
контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних
процедур.
Форма такої довідки затверджена наказом Міністерства фінансів України від
21.12.2012 року № 1401. Порядок застосування цього пункту визначається
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010року№ 1243.
Консультації щодо отримання довідки про відсутність податкових зобов’язань
можна отримати в центрах обслуговування платників податків податкових інспекцій
Головного управління Міндоходів в Івано-Франківській області.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів
Немає коментарів:
Дописати коментар