Про юридичну агенцію "Укрюрпослуги"

Ми пропонуємо повний спектр юридичних послуг для українських та іноземних компаній а також фізичних осіб, резидентів та нерезидентів України.
Враховуючи Ваші інтереси та керуючись Вашими побажаннями ми у найстисліші терміни знайдемо правові рішення, спрямовані на забезпечення успіху Вашого бізнесу.
Також ми забезпечимо успішне та ефективне вирішення Ваших особистих питань правового характеру.
контакти: (0332) 29-97-70; (097) 38-58-658; (063) 32-20-973
e-mail: ukryrposlugi@ukr.net

понеділок, 6 серпня 2012 р.

За відеозйомку співробітників ДАІ будуть притягувати до відповідальності?


Згідно з листом Управління державної автомобільної інспекції МВС України від 20.07.2012 № М-387 всі громадяни, які знімають роботу інспекторів ДАІ будуть покарані у вигляді 15 діб адміністративного арешту.
В документі у відповідь на інформаційний запит фізичної особи вказується, що згідно ст. 307 Цивільного кодексу України людина має право вимагати, щоб його не записували на відеокамеру. На думку заступника начальника Управління ДАІ МВС Володимира Резнікова, який підписав це роз'яснення, якщо державний автоінспектор вимагає, щоб його не знімали, а громадянин відмовляється припиняти відеозйомку, то інспектор має повне право скласти відносно такої людини протокол за ст. 185 КУпАП, покарання за яке передбачено до 15 діб арешту в тюрмі.
Слід зазначити, що ще зовсім недавно на запити громадян подібного характеру керівництво ДАІ давало офіційні відповіді, згідно з якими законодавство України не забороняє фіксувати дії співробітників ДАІ на відеокамеру.
Підтверджує цю позицію також Мін'юст України у своєму листі від 08.06.2011 р. № 8648-0-26-11, в якому зазначено, що згідно Закону «Про доступ до публічної інформації» громадянин в будь незаборонених спосіб має право знімати співробітників міліції на власну відеокамеру.
Також слід нагадати, що своїм рішенням від 20.01.2012 р. Конституційний Суд України розтлумачив - яка інформація про фізичну особу є особистою і конфіденційною. У даному рішенні Суд пояснив, що перебування особи на посаді, пов'язаній із здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування, передбачає не тільки гарантії захисту прав цієї особи, але й додаткові правові обтяження. Публічний характер як самих органів - суб'єктів владних повноважень, так і їх посадових осіб вимагає оприлюднення певної інформації для формування громадської думки про довіру до влади і підтримки її авторитету в суспільстві. Суд також нагадав, що при цьому не повинні порушаться права на недоторканність особистого і сімейного життя членів сімей таких посадових осіб.

Немає коментарів:

Дописати коментар